vineri, 10 iunie 2011

Relatiile la distanta


Acum ceva timp cand ma gandeam la o relatie la distanta,as fi strambat tacticos din nas si as fi criticat dur persoanele ancorate intr-o astfel de relatie.Ei bine,de cand am vazut si eu ce inseamna cu adevarat o relatie la distanta,parerea mi s-a schimbat complet.
Acest tip de relatie,ca oricare alta de altfel, are avantaje si dezavantaje,dar nucleul ei este reprezentat de dragoste,multa dragoste.De aici deriva si multa intelegere,incredere,respect,sinceritate,comunicare si putin masochism asa dupa parerea mea.O relatie la distanta mi se pare acum foarte frumoasa pentru ca te solicita mai mult,e mult mai complexa,iti dezvolta creativitatea,ai foarte multe lucruri de invatat,iar trairile sunt muuult mai intense.Dar de asemenea sunt si foarte dureroase,de aceea se pune mereu problema daca relatiile la distanta trec proba timpului.Din punctul meu de vedere problema asta constituie cea mai frumoasa parte a relatiei,pentru ca atunci vezi cu adevarat ce inseamna sa iubesti si de ce esti in stare sa faci/suporti in numele dragostei.Parca "a iubi" capata o alta definitie..ajungi chiar sa te gandesti daca ce ai simtit pana acum a fost iubire adevarata sau nu..
Zilele astea am trecut prin niste clipe crunte din cauza dorului imens si a stresului sesiunii,dar facandu'le fata am reusit sa fiu mai puternica pentru relatia mea, mai inteleapta si totodata am invatat sa pretuiesc mai mult ce am.
In concluzie relatiile la distanta sunt mai speciale,dar maximizeaza beneficiile dorite mai mult decat relatiile normale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu